jump to navigation

Satans hantlangare! Friday 14 April 2006

Posted by mememe in Uncategorized.
trackback

När jag googlade “se jag jag allting nytt” när jag skrev förra inlägget, snubblade jag över en sida som verkade intressant. Den sajten var “nerlagd”, men hänvisade till sanningen.nu

Vilket borde gjort mig misstänksam. Människor som hävdar att Äga Sanningen är ofta farliga människor. Som så många andra s.k. sanningssägare ägnar [EU-censur] en hel del av sin kraft och energi åt att hata och smutskasta.

Bl.a. har han skrivit “bildtexter” till Ecce Homo-bilderna som ångar av hat och förakt. Min första tanke är – går det här att anmäla? Min andra tanke är att hans rättighet att yttra sig är också min. Det är bättre att hatets otäcka ansikte syns i dagsljuset, till allas beskådan, så att alla kan se vilket otäckt tryne det är.

» läs mer om frasen Ecce homo / Se människan

Intressant är ju att se vad han skriver om bilderna som anknyter till påsktiden (bild 8-11).

På frukten känner man trädet, men vissa grenar angrips av röta helt enkelt.

Jag låter inte nån tala om hur Sanningen ser ut, jag finner min egen sanning thank you very much!

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

