jump to navigation

“You can put me!” Tuesday 9 May 2006

Posted by mememe in Uncategorized.
trackback

Miranda i Sex and the City har kryssat i alla Singel Woman-rutor på bankens lånehandlingar, flyttat in i nya lägenheten, nästan kvävts av en kinesisk delikatess, fått panikångestattack och inset – att hon var alldeles ensam och vet inte vem hon ska sätta som Next of Kin för underrättelse…

Hallå! Låter det bekant?

Vem ska man sätta som ICE-kontakt egentligen?

Carrie föreslår Miranda att hon kan sätta henne som kontakt.
“I can’t put you – you screen your calls!”

Jag förstår precis probelmet.
😉

Comments»

1. Kim M - Tuesday 9 May 2006

😀
Jag såg också S&TC igår. Brukar vara en bra avslutning på dagen. Jag har mitt ex-ex som närmsta anhörig. Hmmm..

2. Aronson - Tuesday 9 May 2006

Men hallå! Du har ju en bautastor familj – en sån som vi andra bara kan drömma om! Sätt in allihop vet ja: ICE1 (mother), ICE2 (Brother1), ICE3 (Brother2), ICE4 (Brother3), ICE5 (Sister) etc.

…och glöm inte mig. Som ICE18 eller nåt…

=)

SJälv har jag satt in min äldsta syster. Hur sexigt är det…?!


Leave a Reply

