jump to navigation

Byron Katie till Stockholm 8 juli Friday 2 June 2006

Posted by mememe in Being alive.
trackback

Byron KatieKäkade lunch på Chutney idag, och på vägen ut till uteserveringen, balanserades en omkringrinnande sås på tallriken, såg jag i ögonvrån ett bekant ansikte på anslagstavlan.

Byron Katie kommer till Stockholm igen och håller en heldag på Foresta. Och det kostar bara 200 kronor.

Var på en föreläsning på Stockholms universitet i Aula Magni förra hösten (tror jag det var… om jag hade jaft en redig blog/dagbok/journal hade jag ju enkelt kunnat kolla upp det…) tillsammans med Raffe (och det finns bildbevis på hans sajt… så länka… länka inte…).

Man får filtrera bort lite av newage trendigheten kring det hela, så når man en kärna som är väldigt intressant; hur jag tänker om en situation påverka mig kanske mer än själva situationen. Så vad händer om jag kan förändra mina tankar?

Mer om The Work i Sverige och Byrons besök 8 juli finns att läsa på thework.se
Byrons Katies egen sajt finns på thework.com

Nån som läst eller hört Byron tidigare?
Nån som "använt" The Work?
Nån som har lust att hänga med den 8 juli?

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

