jump to navigation

It’s a Jungle out there… Wednesday 23 August 2006

Posted by mememe in Uncategorized.
trackback

Nu är det nedskräpningssäsong igen. Stan svämmar över av valaffischer som partierna visst tror jag göra nån skillnad på valdagen. Jag vet inte jag… Så många affischer är både tråkiga, fula och rent av förolämpade mot läsarens intellekt.

Miljöpartiets valaffischer har väl vunnit pris både här o där, och det är inte utan att jag håller med. Men skulle jag kunna tänka mig att köpa den här datorkondomen med risk att bli misstagen för mljöpartist… 😉

Comments»

1. Aronson - Wednesday 23 August 2006

Jag tror att valafischernas syfte framför allt är två: att höja valtemperaturen och att elda på valarbetarna.

=)

2. Kim M - Saturday 9 September 2006

Min hund urinerar mot valaffischerna eftersom de är ” ny mark”.

3. Pierre - Monday 11 September 2006

Ja och vem läser alla affischer???!!


Leave a Reply

