jump to navigation

Nyhetsbrev, typ Friday 9 February 2007

Posted by mememe in Digital life.
trackback

Jag kör lite tester med några olika rss-to-mail tjänster för att testa hur de kan tänkas gå att använda som nyhetsbrevsgeneratorer (öh) i ett annat projekt.

Jag tittar lite närmare på FeedBlitz (från FeedBurner) och squeet.com.

Signa gärna upp för en eller båda här till höger, och kommentera gärna hur du upplever det att få mememe-mejl. Du kan när som helst ta bort dig från prenumerationen.

UPPDATERAT 2007-02-09 kl 05:58:
Okej, jag kunde snabbt konstatera att squeet var skiit. Gräsligt interface och jag lyckas inte ens själv anmäla mig för att få utskick. Så väck med den. Men testa gärna FeedBlitz istället.

Comments»

1. Kim M - Friday 9 February 2007

I’m on.
Önskar jag förstod mer än jag gör.
Känner mig blåst.

2. mememe - Friday 9 February 2007

Allt kommer att uppenbaras, så småningom, i en inbox nära dig…

3. Kim M - Saturday 10 February 2007

Bra där.


Leave a Reply

