jump to navigation

Nozbe – Getting Things Done on the web Sunday 11 February 2007

Posted by mememe in Digital life, GTD.
trackback

Nozbe

De som känner mig vet att jag alltid är på jakt efter Det Ultimata Hjälpmedlet som kan få mig att Få Mera Gjort. Förutom piskan. Eller moroten. GTD är en akronym som ofta förekommer i sammanhanget – Getting Things Done (ett arbetssätt, nej teori, nej … Religion, som kommer från David Allen) .

Nu fick jag tips om (ännu) en ny webbaplikation för GTD. Inte så snygg design (än), en logga som ser ut som för ett tjeckiskt buzzbolag och inte riktigt ur beta än – men ser riktigt lovande ut: Nozbe

Marc Orchant skriver om Nozbe i sin blogg, och han tycker också det ser lovande ut för framtiden.

Comments»

1. Kim M - Thursday 15 February 2007

Nu skriver du om konstiga saker igen och jag förstår nada.

2. Jerry - Thursday 15 February 2007

Nej, detta var svårt även för en så kallad fin datasamordnare att begripa…(;-)


Leave a Reply

