jump to navigation

Svarta lådan Saturday 24 February 2007

Posted by mememe in Uncategorized.
trackback

Banta med ReinfeldtLäste precis i en tidning (ehum, det var visst Amelia – men det var mammas! säger jag till mitt försvar) att SM Reinfeldt loosat ett antal kilo genom “svarta låda”-metoden. Han får levererat en svart matlåda med lunch och två mellanmål designade av en kostexpert.

Till konceptet hör sms som talar om när det är dags att äta! Tänk Skalman! 😉

Det skulle jag behöva. Lossa några kg, få maten “serverad” och att nån talar om för mig att “nu är det dags att äta!”. (Skulle behöva nån som talade om att “nu är det det dags att sova” också, men det tror jag inte ingår i Reinfeldts tjänst…

300 pix per dag går det visst på. Kan nån ge mig ett lite bättre pris på det så slår jag till! 😉

Comments»

1. Kim M - Monday 26 February 2007

Mycket märkligt. En svart låda till mig också, tack.


Leave a Reply

