jump to navigation

Blink – aj! – blink Saturday 21 July 2007

Posted by mememe in Being alive.
trackback

Min fascination av baskelusker och allmänna infektioner bara fortsätter. Eller det kanske mer är baskeluskernas kulinariska fascination av mig som fortsätter…

Igår när jag förnöjt konstaterade att salvan till armen verkade funka som den skulle, så kände jag hur det började ömma i mitt högra öga. Och så var det dags igen, för en ny smärtsam, och ful, vagel i ögat.

Mycket riktigt – idag på morgonen ståtade ögat med en svullnad, illrött ögonlock och ett Mt Everest på ögonlockskanten. Dessutom är det ju i flirtögat! Hur ska det nu gå ikväll på Amerikanska ambassaden (aka Boys Bar @ Berns)… Med ett lätt haltande och ett igensvullet öga som rycker märkligt, de stackars amerikanskorna kommer tro att kryssningsbåten lagt till i Paris och de just mött ringaren i Notre Dame!

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

