jump to navigation

You have been warned Saturday 21 July 2007

Posted by mememe in Being alive, Digital life, Observations.
trackback

Idag börjar jag på ett vetenskapligt experiment. Och nej, det har ingenting med min ymniga bakterieflora att göra.

Du är en del av detta experiment.

Förmodligen kommer inga bloggläsare (ni vet vilka ni två är…), bloggkollegor (får jag räkna mig till ert skrå…) eller vänner (ja, det är ni två igen…) att skadas. Förmodligen inga egon eller självkänslor heller. I bästa fall…

Jag kom att tänka (ja det händer) på det igår när jag berättade om nåt klyftigt (händer också) jag rått en vän (ja de finns faktiskt!) att göra. “Fult men effektivt” sa jag också att det var.

Nu gäller det bara att jag har tillräcklig staying-power för att slutföra det här experimentet. I’m not so hung up on that completion thing, you know!

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

